lördag 28 juli 2012

Klickat....Rose..


Bilden är så fin..dottern har lyckats förträffligt tycker jag. På senare tid har jag fått upp ögonen för rosor. Har aldrig ogillat dem men det har liksom  inte varit jag. Fina att titta och lukta på…. Men nu ..har klickat på nåt vis…






Överallt där det finns nåt med rosor stannar jag upp..Idag stannade jag upp på Åhlens..duschdraperiet! Visste medetsamma att det var jag.

En Ullaredstur är planerad i höst och jag tänkte ,så bra då jag handlar jag fina rosa handdukar där.







En helt oplanerad liten biltur i em  ledde dottern och mig till Agdas. En liten småkul butik på landet,med de bästa priser….Så  kommer hon med rosa badlaken med fina rosor på till mig!  Miljögårdens.
Precis innan tänkte jag,idag är här inget. Går nog ut härifrån utan att handla och då är det första gången…Kan säga att så blev det inte….
                                                             Kramen Lisbeth

8 kommentarer:

  1. Jag säger bara... Rosor! De är så vackra! Har varit svag för dem länge. Och så visar du dessa helt underbart söta handdukar! (Ja, duschdraperiet också men det funkar tyvärr inte hos oss.) Vill ha! Ibland upptäcker man något så där bara. "Det är jag" liksom. Härligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Detta känner jag igen. Jag var i Ullared och köpte rosa handdukar, handdukar med rosor och plädar med rosor hmmmm. Vackra bilder och ha en fin söndag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  3. Jag älskar rosor, men gärna i rabatten *ler*

    Ha en fin dag!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Älskar rosor, men kanske inte så mycket i min inredning.
    Ja du, har man någonsin lämnat Agda tomhänt? Nä tror inte det.

    Ha en bra söndag!

    Kram Nette

    SvaraRadera
  5. ...Lustigt men jag tycker om rosor också! Fina bilder,hälsa dottern det! jo vi fick en bra dag/kväll/natt med diverse sol,regn och åska.men gick bra allt ändå:)) Kram på dej/ Gunilla

    SvaraRadera
  6. Förstår att du inte kunde låta bli att köpa dom ...Så himla fina !
    Älskar rosor ! - Helst vita och rosa i olika nyanser...Och dom som doftar ♥
    Ha det gott !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Äntligen ett livstecken från mig på din underbara blogg. Har haft en skön semester och
    gjort massor med härliga saker under dessa veckor.Därför har det varit tyst från mig. Nu är jag inne på min sista vecka och får försöka komma in i rutinerna igen inför jobbet nästa måndag.
    Visst är det härligt med rosor!
    Önskar dig en allt gott, njut av de sista dagarna i juli!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  8. Åh jag håller med, jag älskar också den där ljusrosa färgen och rosor är så vackert!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig