torsdag 1 december 2011

Smög iväg till hemmaloppan...och vipporten...

Idag blev fyndet små zinkkrukor,passade så bra ihop med den fina ljushållaren från Fridas Gård
 
En liten paket är med färdigt....

En pytteliten kul-ljusstake fick jag av en arbetskamrat,den blev grå så den skulle passa in i krukan
En zinkkruka till...föll för dem idag...
Hoppas att jag alltid tycker det är lika roligt att pyssla,det är så givande! Som om jag befinner mig nån helt annanstans ....I nuet.....
Kramen Lisbeth







5 kommentarer:

  1. Vilka ursöta julgrupper du gjort:-D

    Hoppas du haft en fin torsdag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny,jag hade en ledig mystorsdag....nu tar helgjobbet vid,men jag gillar mitt jobb! Kram Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Snyyyyyyyyyyyyyyyyyygt!
    Hoppas din helg också blir fin
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Å, zink är verkligen fint! ALLA årstider!!

    Ha en fin helg!
    Kramen jenny

    SvaraRadera
  5. Hej
    så mysiga arrangemang du har gjort...
    läckert med zink..
    Massa mys till dig!
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig