lördag 10 december 2011

Vitt lyfter mig....älskar det!!



En liten canvas tavla som jag stämplat med visa ord som kom till mig....



Det lilla skåpet till vänster som nog varit ett nattduksbord,charmade mig i somras nån gång...Det högra har heller inte undgått min vita pensel...


Nu tjänstgör det som ett litet skåp för vantar ,halsdukar, till mig och sonen,precis lagom,varsin hylla!




Min hatthylla ,som jag snickrat ihop själv, nu blir jag påmind ,när jag ser bilderna ,att jag glömt måla de fula små skruvarna...attans....




Så här är det i sin helhet, det blev så ljust och fint i min lilla hall,nu när väggarna med är vita....

Idag har jag haft en så skön dag.Tog sovmorgon,

Fikade med en mycket kär vän på stan,varit lite flitig med och tvättat, hoppade träningen och bara njutit av min lediga dag.

Jo,jo jag glömde ju, svängen inom loppan...köpte något "konstigt creme färgat garn"...vet inte vad det är men det är fint ....får se vad det ska bli...jag som inte ens stickar...

Nattis alla goa vänner....




1 kommentar:

  1. Vilken fin tavla:-) Älskar verkligen texten!
    Vart har du köpt stämplarna?

    KRAM Jenny

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig