tisdag 20 december 2011

Tomteboet.....






Nu åkte linneduken av det gamla bordet....en gammal broderad duk som min mor en gång gjort fick ta plats. Men det var inte fint att lägga den "som man ska" nä, jag gillar det bättre lite på sne`.
  


Dessa kulor gillar jag!!


Ljusen behöver inte alltid tändas,kan vara fint så här med!

Ni har väl koll.....


..för längst in...


....närmast stammen ...


...där bor han ju.....
Lite högre upp skyddar änglarna...


Denna vackra fe...hittade hit från Italien....och allesammans bor i min gran!
 Ha en skön julvecka och skapa lite extra tid till julmyset!

6 kommentarer:

  1. Hej! så fina julsaker du har i granen..gillar den långbenta ängel damen nederst ;) ha en fin fortsättning.. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Vilken skönhet som fått flytta in i din gran benen är ju underbara.
    Ha en bra dag!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Vilka sötnosar som bor i din gran:-D

    Ha en fin onsdag kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Så fina julpynt du har i granen! Gillar verkligen din itaienska donna!

    Vad härligt med gamla dukar med en historia bakom! Finfint blev det - och bara fint att den ligger lite snett!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Visst gör jag ängla kort men har tyvärr inga klara att visa idag. Men lovar att lägg upp dem på min blogg så snart jag hinner i dessa juletider.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker gran;) Fen är ljuvlig förstår om hon trivs i din gran.

    Var roligt att du gillar vår blogg och stort tack för att du lämnar ett litet spår efter dig så att vi kunde hitta till dig...

    Nu önskar vi dig en härlig dag

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig