lördag 12 januari 2013

Alltid ......



            
                              En natt i veckan satte jag mig rakt upp i sängen och jag hörde…



                                                       /Var ärlig mot dina känslor…

                                                                            Se vännen i dem…./


                                      Och jag vet precis…detta är ju min backup …alltid !


                                      Vem hade jag varit om jag valt bort denna vännen ?


                                                          Denna vännen vägleder mig



                                                                    Lyssnar på mig





                                                                       Gör mig trygg             

                                
                                                
                                                                         Finns alltid



                                                  
                                                                          Tvekar inte





                                                                  Berättar min sanning
 
                                            Denna vännen  vårdar jag efter bästa förmåga
                                             Den ger mig nya erfarenheter och kunskaper
                                                                         Gör mig förvirrad 
                                                                         Gör andra förvirrade 
                                                                         Utvecklar mig 



                                                                   Kramen Lisbeth



 

13 kommentarer:

  1. Massor av kramar till dig ♥

    / Jenny

    SvaraRadera
  2. Men va underbart och få vägledning på det där viset <3 Bara att lyssna och ta till sig råden <3
    Åh vad jag älskade din kommentar om återvinning... haha... sååå skön och så rätt lixom!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Den vännen är det viktigaste som finns... Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Vackert inlägg.
    Lyssnar just nu på din video i föregående inlägg...

    ♥ Godnattkramen ♥
    Mina tankar är gröna som smaragden.....

    SvaraRadera
  5. Just det - utan vänner är man inte mycket värd.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Så fint du skriver!
    Önskar dig en fortsatt fin söndag!
    Kramar
    Raina

    SvaraRadera
  7. Jamen, det är ju så det ska vara!
    Och jodå, Leia var med på ensliga promenaden i vår dal!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Åhh så tänkvärda ord!
    Önskar dej en fin vecka
    kramar Kathrine

    SvaraRadera
  9. Fint skrivet!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Sååå vackert!!
    Önskar dig en finfin vecka vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  11. hej Lisbeth, jag ska tänka på de kloka funderingarna du har att delge så ofta jag kan. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  12. Tack för att du finns o lyser upp vår vardag me dina kloka ord som får oss andra att tänka efter :) de e ju så sant så sant <3 kramen

    SvaraRadera
  13. har själv funderat mycket på vänskap, det är tungt då vänskpen mest är enbart från egen sida. men ska försöka sluta lägga energin på dem som inte bryr sig.
    Lärdomen i mitt fall, ja.. hoppas jag kan se vad den är i såfall.
    ha det bra.
    ~M~

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig