onsdag 1 februari 2012

Lite "gammalt" pyssel....




Ett tag sedan  jag  gjorde dessa…. målade brädor…gjorde många i det stimmet jag hamnade i…denna  tillägnad dottern som tog sin examen.



Ett sant budskap som kom till mig ….gjord på canvas…


Ett annat utförande … Det var uppskattat så därför blev det  flera i samma text....


Till det lilla barnbarnet….Nalle Puh förstås…….Denna gjorde jag på canvastavla  som jag först klistrat tidningstexter på och sedan målat lite ”halvtaskigt” .
Själva Nalle Puh bilden printade jag ut på tidningspapper som jag först klistrat upp på ett vanligt  A 4  papper.
Då blev nalle sådär lite shabby…
Nu har jag två lediga dagar framför mig och det uppskattas mycket..sedan är det helgjobb som väntar...men jag har ett super jobb!
Kram Lisbeth

8 kommentarer:

  1. Hej! så fina texter ;) ja du blommor kan man inte vara utan ;) kram o ha en fin dag/Jessica

    SvaraRadera
  2. Kanonfina tavlor du har gjort......
    Ha en fantastisk dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jättefina! Gillar tavlor med text och ett fint budskap!"

    Ha en fin kväll!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara tavlor du gjort!!! Såååå fina:-)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Jätte fina brädor o tavlor vännen....
    så fint med alla vackra budskap
    ha en skön helg
    kram pia

    SvaraRadera
  6. Hejsan!!!
    Åhh vilka fina brädor du gjort vad duktig du är!
    Tack för din uppbackning beträffande min arm!
    jag sög i mej allt och skall försöka använda mej av det!
    Idag känns det redan bättre!
    Ler!
    Önskar dej en fiN Helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Super fina tavlor du gjort. Har du grundat med gesso? Du har en stor talang när det gäller textning.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  8. Vilken talang du är, jättefina tavlor!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig