torsdag 9 februari 2012

Grattis Änglarum!!




Min lilla blogg steg igår över 3000 personer i besöksantal..och det är jag glad för!

Och då drog jag ju vinnaren i min Give Away.
"Brädan Lycklig" går till Änglarum!

Denna blogg följer jag gärna,så kika in till henne!

Så Änglarum hör av dig ...så jag kan skicka din vinst!!



                                                  Grattis kram till Änglarum
                                                  och tack till alla som ville deltaga!
                                                                    Lisbeth

9 kommentarer:

  1. Hej! nä men vad roligt ;))) tack så jätte mycke meijlar min adress under kvällen! kram vännen /Jessica

    SvaraRadera
  2. Grattis till 3000 besökare! och grattis till Jessica som vann din fina tavla!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tar bort din adress så din inte ligger synlig!! Kram Lisbeth

      Radera
  4. Grattis till din vinnare!
    Tack för gulliga ord hos mig!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla dina besökare och grattis till Änglarum!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig och ett stort grattis till Jessica med mysiga bloggen Änglarum!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  7. Vad roligt för dig....
    önskar dig en skön skön helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig