onsdag 16 november 2011

Ett av loppisfynden fick bli dekorationen i kväll!



En vanlig tisdag ....med goa vänner,känt varandra i "hundra år" ,visst är det härligt!
En trevlig kväll med  med skratt och dumheter....!             


Ibland är det märkligt....i Allers julmagasin fanns en fin plantering jag fastnade för.Och travar ner till"min" loppis och hittar exakt samma saker som i tidningen,både formen och de gamla kakspritsarna. Så glad jag blev!

Sydde fina linnehjärtan som prydde gästernas tallrikar


Min plantering blev lite annorlunda,    än magasinets ,min egen....

6 kommentarer:

  1. Hej! vilken tur att du hittade tingen till planteringen :) o fint blev det!härligt med gamla vänner,såna kvällar lever man på läänge... kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin blomgrupp du gjort, den hade gärna fått stått på mitt köksbord i stället;-)

    Ha en fin dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Jaa visst är vänner livsviktiga, Jessica!Kram

    Jenny,ja till ditt nymålade bord som du kämpat så väl med,men du har det i händerna du med!! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej
    kanonfint du har gjort, såg den idén oxå...
    ha en fin kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Så roligt att du bloggar! Du gör såååå mycket fint! Igår pysslade jag "dina" krukor, det var så roligt och blev riktigt fint.Ha det gott! Kram Sofie

    SvaraRadera
  6. Tack Sofie,va kul att jag kunde ge dig nåt tips! Du har delat med dig så mycket! Javisst är det kul att blogga,så just nu gör jag det! Kram lisbeth

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig