måndag 17 oktober 2011

Så mycket inspiration...

...tack alla inredningsbloggare !
Fått frågan ett par gånger om jag inte själv ville blogga, med mina ideer  och känslan har växt. Vi är ju så många som kan dela med oss till varandra.
Att lägga upp en blogg är ju inte det jag gör i en handvändning. Jag behöver trycka fel många gånger... innan jag ser vad som blir rätt och hitta nästa steg....trött på datorn som alltid tycks ha rätt. Får väl se om jag reder ut detta...Och jag ser så fina typsnitt "alla  andra" har, hur får jag in dem i systemet...jag fortsätter trycka fel...tills det blir rätt....
Kan denna lilla färgstarka larv krypa så modigt utanför min dörr,vågar väl jag ut i bloggvärlden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig