lördag 22 oktober 2011

Gammalt och slitet blir vackert


Detta nu så fina bord ,fick jag nys om i somras.....stod i en koloni och det hade funnits med i köpet. Det skulle till tippen.Ett evigt slipande och pilligt var det,men när det blir så här fint är det värt slitet!
Tänk vad man kan ändra uppfattning och stil. Idag förälskar jag mig i alla dessa gamla möbler blxtsnabbt,skulle kunna ha så mycket mera.Varför är lägenheten inte så stor så alla mina drömmöbler får plats???Vill inte begränsa  sig ,men, men ....Har en underbar liten hylla som står i garderoben,vill ha upp den,men var....????

Antagligen hade jag lagrat ännu flera projekt....nu blir de faktiskt  färdiga med.....Har undrat varifrån all lust kommer att bara  fortsätta och fortsätta,får passa på så länge rycket varar.....



2 kommentarer:

  1. Jättefint Lisbeth, snyggt och stilrent!!! Hoppas att du har en skön lördag. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad fint. O att den stod i kolonin. Ack.
    Snyggt hos dig och så är den vint. Extra fint.
    Varm go kram.
    Fredde

    SvaraRadera

Blir glad.....


Blir glad när ni lämnar lite tankar hos mig